Fest fest fest!!

Alla va på sitt bästa partyhumör när vi några stycken träffades hos Fylke för att förfesta lite! Vi blev ganska många, och som avnligt blev några kvar i köket, och andra försvann in i salongen, och sittplatseran behölls under hela tiden tills vi gick till folketshus för att fortsätta partajet!
    

Det va mycket folk, och det va inte så att jag kände alla, men ganska många, och några lärde jag känna!
När vi sen gick hem regnade det på oss, men det va välbehövligt med en lite promenad ändå, om man säger så...

En fantastiskt rolig kväll, men det va en som jag saknade under hela kvällen....
Puss och kram Lilla jag 

Kommentarer
Postat av: syrran

Men kära syster! Vi kan inte gå ihop jämt du får klippa navelsträngen nu. För det var väl mig du saknade? Imorse när klocken ringde så hoppade jag ur bingen jag mådde väldigt bra.Fy f... vad gött helt underbart. Att jobba gick väldigt bra inga problem helt underbar personal på Högliden. Hur mådde ni idag? Många kramar från din syrra.

2009-11-15 @ 19:21:28
Postat av: Lilla jag

Men navelsträngen kan väl vara lång?!

Har mått som en prinsessa, väldigt trött bara. Värre va det med Stora han... Självförvållat....

Ha det gott, kära systeryster.

Puss och kram

2009-11-16 @ 15:31:03
Postat av: Rosinskan

Eller var det jag som fattades;)

Du är iaf i mina tankar.....pppppppöss!!!

2009-11-17 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0