Handling, lunchning, blåsning och fest!

Idag var jag med Braun på stan och shoppade lite. Hade tänkt mig en topp, så jag tog med min kjol hemmifrån, men det jag kom hem med va en ny kjol.... Så det kommer att bli två kjolar och en bar överkropp idag när jag gå på fest ikväll!!
 Vi hann med en lite salladslunch, och Braun bjöd mig! Tänka sig vilka snälla vänner man kan ha! Det fanns ingen anledning i världen till varför hon skulle bjuda mig, men det gjorde hon!

När jag lite senare skulle köra hem Braun stoppade en oss i bilen för körkortskontroll och för att blåsa! Jag blev själaglad, eftersom jag aldrig blivit stoppad föut!
Polisen frågade om mitt,  å då kom jag på att jag inte hade det med mig, eftersom jag inte ville ha väska med på våran shoppingtur, så hade jag bara tagit med mig et ... Ups!!!
Men jag fick blåsa och han kollade runt bilen, å sen sa han: "Jag behöver inte se körkortet, det såg så lungt och bra ut när Du kom körande"....
De ni!!!

Ikväll är det äntligen storfest här i byn! 380 personer har betalat till festen, så det kommer att bli en himla blandning och ett himla hallaballo!!
Förfest blir det hos Fylke, redan runt 18:00! Sen slår vi klackarna i taket till klockan 02:00.

Åååååååsåååå brasträff imorgon....... (not, förmodligen)
Jag måste ju försvara min 12-rättsvinst som jag hade förra söndagen! Vi va tre som hade 12 rätt och vi förärades med 75:- på ICA för denna bravur!
Så är det någon som undrar något, är det bara och fråga: "mässa eller ring, Du kan fråga ännything"
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Kan tänka mig att du var kvällens höjdpunkt på festen med tanke på din coola (!!) klädsel:-)

Puss på dig vännen mig:-)

2009-11-15 @ 21:29:07
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Jaha va det den som gjorde det????

Puss och kram

2009-11-17 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0