Herre Jesus...

Va det gregnar.. Var kommer allt ifrån? Snart får man väl ta båten till Karlstad istället för bilen..
Idag gör jag kvällen på 12:an, igen. Hade tänkt mig att jag kanske skulle ta och dammsuga lite, och sen skura golven innan jag åker, men det är konstigt, men det blir inget gjort för mig innan jag ska iväg.. Jag hamnar framför denna skärm, och sen blir det inte mer... Konstigt...

Igår va jag ner till fru M och vi hade räkfrossa! Ett kilo räkor avverka vi på någon timme! Rostat bröd, majonnäs och guakemole! Mmmm.
Vid nio var jag så trött så jag höll på att soma i deras soffa, så då tog jag mig hem till min egen och somnade skönt där istället.. Och imorses vaknade jag till ett porlande utanför fönstret - det regnade...
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0