Ledig dag, på jobbet..

10 minuter innan jag skulle ge mig iväg till avdelning 12 igår, ringde de just där ifrån och undrade om jag ville vara hemma... Det va jättelungt, och med mig skulle det bli 4 sköterskor, så de tyckte jag skulle stanna hemma!
"Varför inte" tänkte jag, å det blev så!

Min eftermiddag tillbringade jag med fru M och min fästman (!). Vi skulle ut och gå va tänkt, å vi hamnade ända nere på stan, för att där ta en fika...
Kvällen tillbringades på Linné 20, och vi myste med varma kantarellmackor medan vi tittade på "Ullareds". En ny såpa, men den kommer inte följas slaviskt, för det va inget vidare program..

Idag gör jag kvällen på 12:an (kan inte va hemma idag oxå - flexen står på minus nu) så det blir övernattning i Karlstad.
Ska ha med en massa packning, eftersom jag åker direkt ner till Göteborg imorgon efter dagspasset, för att på torsdag flyga iväg till LONDON!!!

När jag fyllde år, fick jag en resa till London för att se ett uppträdande med STOMP  av min älskling, å nu är det dags att dra iväg!
STOMP är en "bunch of people" som spelar på allt som inte är instrument! Jag har sett de i Stockholm en gång, och pratat mycket om dom, så nu tyckte Stora han det va dags att se dom igen!
Det ska bli suveränt!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej syster! Ni får ha en skön semester. Hoppas det blir en bra helg och en bra föreställning. Idag har ogga och Nike varit i Karlstad oggas mage är inte i form, han ville inte bli inlagd så vi fick börja med kortison. Jag vet inte om han är rädd för sin moster, nej jag skojade bara han ville inte missa skolan så han valde tabletterna. Ha det gott! Ps fick Åsa och Jörgen huset i stan? Kramar från din stora syster.

2009-11-03 @ 17:20:52
Postat av: Lilla jag

Usch, det inte bra det där med Oggas mage... Hoppas verkligen inte det är pågrund av att jag jobbar där... Kan inte tänke mig det! HAn skulle få fullservice, jag lovar!

Nej de köpte inte huset, det var för mycket fel på det, och ville gå ner i pris, men det ville inte gubben..

HA det gott!

Puss coh kram

2009-11-11 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0