Liten problem med svensket...

Nu måste jag säga att det är lite svårt med svenskan när man varit i den stora staden London i SÅÅÅÅ många dagar som tre....
Men vilka dagar vi har haft!
Vi har aggerat turister på heltid, både i fredags och  i lördags! Vi har gått, gått och återigen gått i den STORA staden.
Men det är en mycket trevlig stad att spatsera i, även om vi igår åkte på en "sitesaiing" tur med en dubbeldäckare!
Vi hann bland annat med:
 &  &  &  &  & en hel del .

I fredags va vi och kollade på ett uppträdande av STOMP! De är helt otroliga, de spelar på allt som inte är instrument, som t.ex: Papperspåsar, plastpåsar, sopskyfflar, tändsticksaskar, zippotändare, innerslang från traktorer, hinkar tunnor, diskhoar, isoleringsrör, pinnar, klappstolar, händer och fötter.
Det var ett helt otroligt uppträdande och jag njöt varje sekund!!!
Vi har upplevt en helt otrolig helg, å jag skule GÄRNA göra om den!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0