Löneförhöjning!

Ett under har skett på avd 12! Lilla jag har fått löneförhöjning! Jag kan inte förstå vad det är som förantlett det hela, och jag hoppas INTE det beror på min kompetens, med tanke på att jag har fått 200:- (OJ OJ OJ!!!!!) i månden extra! Fattar Ni? TVÅHUNDRA kronor... Nu har jag en inkomst på 20 200:- att hämta ut varje 27:e i månaden, fast då minus skatt förstås..... 
                                                                  
Va i hela brännheta helvetet ska jag göra med denna löneökning? Hmmm, en resa utom 50 skyltarna? En extra god middag hemma? Spara i ca 8 månader och köpa nya arbetsskor? Ja, vem vet, vem vet?

Får sova på saken!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

God morgon kära syster! Hur mår du idag? hoppas du mår bättre. Jag var inne och kollade på hur man skriver ett cv, jag säger då det herre gud vad om ständigt. Men men det ska jag väl få till. Är nu på väg till Karlskoga Frida behöver nya vinter skor. Vi syns ikväll krya på dig kära du! Kram från stora syster.

2009-11-14 @ 11:38:46
Postat av: Lilla jag

Syrran.

mår bättre, lite rasp i halsen, men annars prima! Det är dyrt med barn du, alltid är det något!!

CV:t får Du säkert till...

Syns om ca två timmar då!

Puss och kram

2009-11-14 @ 15:58:37
Postat av: Rosinskan

Grattis till löneförhöjningen!

Jag vet vart du kan åka.....till MIG det kostar inte alls särkillt mycket:-)

Puss och kram

LoveU

2009-11-18 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0