Matlagning

Idag har jag haft den stora äran att få bjuda nära och kära på mat! Till lunch kom systeryster på besök, och det bjöds på fisk, och nu sitter jag i familjen M:s soffa, efter att ha tillagat pasta med fläskfile-svamp-lök sås! Måste nog säga att båda rätterna blev goda, och jag tror att de som fick maten tyckte likadant!

Stora han är i Karlstad så han är inte med. Men han skulle inte bli borta hela kvällen, så han får hämta upp mig här när han återvänder till "Krillehöla".

Annar rullar dagarna på. Det känns som tiden står stilla, men uppenbarligen gör den inte det...
Undrar när snön kommer? Nu är det ju första advent på söndag, å det vore väl fint med lite vitt ute då!? Dags att börja igen:
MER SNÖ ÅT FOLKET!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

MMM, mycket gott och lyxigt att få lagad middag hemma en fredagkväll. Dessutom slapp man ju diska oxå.Kändes nästan som att vara på restaurang fast godare. Kan det tänkas att de e så här det känns att vara man, isåfall ska jag fundera över ett könsbyte. Tack vännen för att du skämmer bort oss. puss

2009-11-28 @ 10:21:13
Postat av: Lilla jag

Fru M.

Det var en ära! Gör gärna om det igen1

puss och kram

2009-11-28 @ 19:48:42
Postat av: syrran

Hej hopp! Man får tacka för maten, den där fisken går alltid hem gött som tusan! Jag hann hem en stund då satte mig då framför denna burk. Hann ta fram ljusstakarna, Gud så fint det blev. Ha det gött och tack för maten igen bra jobbat syster. Kram från stora syster.

2009-11-29 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0