Miss Piggy...

"host host host" Jag har nog fått Miss Piggy-sjukan, ÄVEN om jag är vaccinerad mot hennes baskilusker .....
Nu sitter jag och väntar på besök från "did they push" (Sköv-de!!!). Talade om att jag hostar och hackar, men det va inga hinder till varför vi INTE skulle träffas... Men jag har förvarnat i alla fall.. "Host host host"

I helgen blir det en lugn helg. Det va ju fest förra helgen, å man får väl ta och vila upp sig.... "Inte för mycket av det goda"..

Det är grått och regnit utanför fönstret, och igår trodde jag att vi aldrig mer skulle få se solen, för jädrans va det regnade... Men som den lärde har sagt: "Efter regn kommer solsken", och så måste det ju vara, eller?

Jag längtar till jul nu... Tänk va mysigt att få tända ljus och äta goda lussebullar, och kanske få äta en och annan pepparkaka. Det där med glögg, det är väl överskattat, så det blir det inget med....
Eller?
Nja kanske lite då!!!
"En jul utan glögg är som en regnig dag utan droppar"...  "Host host host"
Denna julen ska Stora han och jag ta oss upp till Lapphelvetet (Söderhamn) där moderjord bor.. Det va dags att fira jul med mina släktingar, tyckte jag i alla fall, och Stora han höll med (lite).
Ska bli skönt att göra något "nytt"....
"Host host host"
Puss och kram Lilla jag
"Host host host"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0