Storstäder....

Just nu sitter jag i en stor stad: Göteborg!
Har idag kört med Opelen pluttplutt ner till Stora han å hans vänner, för han och jag ska ta oss över ett av de sju haven med flygmaskin å landa i LONDON!!!
När jag hade turen (!) att fylla år så gav Stora han mig en resa till Englands huvudstad med hotell å ett mycket efterlängtat uppträdande!
På fredag ska vi nämligen och kolla in STOMP!!! De spelar på allt som inte är instrument.... Tändsticksaskar, sopborstar, soptunnslock, basketbollar, bildelar, köksartiklar och tunnor är några saker som de spelar på!!
Såg dessa uppträda för ca 10 år sedan i Stockholm, å jag har pratat väligt mycket om det så Stora han tyckte det va dags att även han skulle få se det hela!!
Det kommer att bli spännande det här!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Ha en jätte bra helg!

Njut lite extra från mig oxå.....Puss och kram från Rosinskan

2009-11-05 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0