Tjejdate med badtunnebad

Igår va det tjejdate med badtunnebad. "Sammankomsten" började klockan 18:30 och det bjöds på viltskavsgryta, pressat potiatis, lingonsylt och rödvin. Det var mycket gott, men tyvärr blev det inget vin för mig, eftersom jag hade opelen plutt plutt dit. Det blev faktiskt inte heller något badtunnebad, för någon av oss, för det va så få som ville bada, men senare rammlade det i några killar!

Annars händer här inte så mycket, men det kan man kanske inte räkna med, med tanke på att jag fick vara ledig torsdag till söndag  för att åka till London förra helgen... Men det är inte så synd om mig, för lördag- söndag är jag ledig igen.. Då blir det fest!
Några tjejer har här i stan har tröttnat på att ingenting händer för oss i den "mogna" åldern, så de har fixat ihop en fest!
 Nu va det tydligen 354 som betalat... Det kallar jag fest!

Ska iväg till 12:an snart.. Tydligen gör jag alla onsdagkvällar där om man kollar på schemat några veckor framöver..
Hur ska det gå, när favvoprogrammet visas just på onsdagar?
Får försöka ställa in videon om jag kommer ihåg, så att jag kan se programmet imorron!
 Ha det bra så här mitten på veckan!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Men!! En badtunna och ingen som vill bada? Hur är det möjligt?? :)

2009-11-11 @ 22:24:58
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

Vet inte riktigt. Antagligen för lite alkohol....

Puss och kram

2009-11-12 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0