Trevlig dag!

Idag har jag hat en jätte trevlig dag! Rosinskan och hennes lilla fisalisa har tilbringat sin dag här i Värmland! Det är alltid lika roligt att träffa denna underbara människa. Det blir inte så ofta men det kunde oxå ha varit mer sällan..
Vi tjuvstartat julkänslan idag! Nämligen har det blivit gubbar, gummor, bockar, grisar, hjärtan och stjärnor... Pepparkaksbak med andra ord! Åh va fina de blev sen då...
Nu blir det IDOL, måste ju kolla in vilka som sjunger, så man hänger med lite!!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Ja tack för idag gumman! Lillsnorpan var helnöjd när hon stolt visade upp sina halshuggna småbrända gummor och gubbar....;)

Puss på dig från oss

2009-11-20 @ 23:29:40
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Det brända va ju knappast hennes fel, det va ju ugnmästarens...

Puss och kram

2009-11-21 @ 16:10:55
Postat av: syrran

Hej hopp! Hoppas du är bättre i din förkyldning. Idag tänkte vi gå brasträffen men detta tråkiga väder satte stopp för det, det blev soffan istället inte så dumt det heller. Bara så du vet finns det en peppearkaksdeg här som väntar på dig för du sköter väl pepparkakshuset i år också får jag hoppas. Nu ska jag börja med mitt sista jobb från min praktiken. Pappa ringde igår från Canaria allt var bra. De var (lite) dragna men man måste dricka ordentligt när det är så varmt. Allt var bra med de.

Kramar från din stora syster.

2009-11-22 @ 13:28:26
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Klart att ingenjören står för bygge av hus i år oxå! Jasså, han höll vätskebalansen på god nivå? Kan tänka mig det!

Ingen brasträff för oss heller...

När blir det hus?

Puss och kram Lilla jag

2009-11-25 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0