Helgen över...

Söndag eftermiddag, ja NÄSTAN kväll har det hunnit bli...
Vad har man fyllt sina tre lediga dagar med då? Nja kanske inte å himla mycket.
                                             
Tjejträff (fest!) i fredagskväll, och sen blev det tyvärr inte så himla mycket gjord igår...
                                                     
Men en lite kräftskiva hann vi med, fast det blev en tidig kväll. Låg nog i sängen redan klockan 11:20..
Vi var till F, och han överraskade oss med en egengjord Västerbottenpaj, mycket imponerande!!!

Imorses va det 1 X 2 som gällde... Som traditionen sig bör gick vi brasträff, och som vanligt "har jag alla rätt tills jag är modbevisad".

Nu om en lite stund ska vi till systeryster för att få lassange, och den skall även avnjutas med moderjord, som kommer ner från Lapphelvetet....

Ja så har helgen varit. Egentligen borde jag ha fyllt den med så mycket mer, men det är ju inte alltid som det blir som man tänkt sig...

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0