Helglyx och lördagsmys

Det va lika lungt idag på 12:an (bra att barnen inte är sjuka!!) så idag fick det bli lite helglyx - jag gick hem ca klockan 14!!! (slutar vanligen 15:30, i bästa fall!!)

Lördagsmyset står Stora han för.. Han provar nytt pastarecept å jag tittar på!!! Jag vet inte allt va det är i, men det luktar GUDOMLIGT gott! Vit vin är en av ingredienseran, så har man tur kan man bli lite susi när man äter!!!
Efterrätten tog han precis ut ur ugnen - halloncannelloni, och det lukta ju inte så illa det heller!

Imorgon är det en ledig dag, och jag tippar starkt på att det blir brasträff, sen vet man inte vad som "dagen bjuder".. Hoppas att det blir en glad överraskning!
puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

God eftermiddag!!!

Vad tyckte bu om tipspromenaden? Visst var första frågan lite kul? När man kom på det så klart. Ogga hade varit på lan på folkets hus men ville följa med nu sover mitt barn så skönt, undrar jag om han somnar ikväll? Själv ska jag ut och jobba natt i natt. Jag börjar klockan 8 imorgon men vi har inga barn på hela dagen vi har redovisning det var frivilligt att vara med för praktikanter men det lät intressant är nog med fram till lunch. Ha en bra eftermiddag kära syster. Kram från stora syster.

2009-11-01 @ 13:57:23
Postat av: Lilla jag

Tipspromenaden va skitsvår, tycker jag... Första frågan va lite klurig, men det va ju "någon" som va snäll å hjälpte oss med den!!

Du, sonen är tonåring, å de kan sova dygnet runt, så oroa Dig inte att han inte sover inatt...

HA en trevlig natt på jobbet!

Puss och kram lilla jag

2009-11-01 @ 19:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0