Hurra hurra hurra hurra...

 Igår fyllde min kära vän Fru M år. Stora han och jag sjöng för henne när vi klev innanför dörren till deras boning, och jag tror att hon fälde en tår på grund av våran vackra sång... NOT!!!
Vi va det första som kom, men sen trillade det in en massa andra peoples, men vi hade ju redan intagit plats, så vi slapp och stå! Det blev kvällsfika, med nybakat bröd och trevliga människor! Hoppas att hon va nöjd med sin dag!
Efter några timmar började folk droppa av, och vilka va kvar till sist, måntro? "INGEN ANING"....  Vi kanske? "Nja, mmm, jo men kanske, ja, det va så!" (som vanligt!....)

Idag är det en strålande dag, och jag ska hussera nere i källaren... Ska måla... Det är visst mitt andra yrke det, men det blir ju jävligt bra oxå!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0