Mörka tider

För var dag som går hänger mörkret kvar längre på morron, och tidigare för var dag infaller det svarta på kvällen.... Jag har inte bestämt vad jag ska tycka om det, och egentligen spelar det väl ingen roll om jag tycker om det eller inte, det är ju inget som det går att ändra på ändå... Men man kan väl alltid klaga lite ändå.
Jag upplever att vi människor (vissa iallfall) alltid klagar på något. Har man inte värk någonstans, så är det "iallafall dåligt väder"! Varför inte försöka se det som är bra istället, å vara glad för t ex att det inte regnade igår, eller dagen innan det...
Vi borde alla försökte få någon att le minst en gång om dagen. Om inte annat så blir man själv på bra humör, å att det sen finns muppar som vägrar ddra på smilbanden, det är något vi inte kan göra något åt. Fast jag tror att det straffar dem själva mest...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: fru M

Jag e glad iallafall, har ju dej som vän! Och tänk vad skönt det e nu när det börjar bli kallt och mörk och man får tända ljus, brasor och ha på strumpor och mössa, nej då inte ska vi väl klaga;-)Sov sött

2009-10-20 @ 21:25:12
Postat av: Braun

Jag håller med dig till fullo,jag jobbar hårt med att få många att le på tippen och man blir gladare själv också!Du om någon lyser väl upp hela avd 12,ha en bra dag imorgon,du med fru M.

2009-10-20 @ 22:38:51
Postat av: Lilla jag

fru M

Tackar så mycket. Jag är också VÄLDIGT nöjd med att ha Dig... Ska vi mysa någon dag?



Braun:

Om det är någon som har rätt jobb, och är på rätt ställe, så är det DU!

Ha det gott



Puss och kram

2009-10-21 @ 11:57:33
Postat av: Rosinskan

Jag håller med dig vännen! Och vet du....leenden smittar jätte mycket, jag har prövat på flertalet surmular och det funkade:-)

Puss på dig!

2009-10-22 @ 21:44:32
Postat av: Rosinskan:

2009-10-25 @ 12:04:18
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Kan bli annat än glad när man har Dig i närheten?

Puss och kram

2009-10-25 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0