Renovering..

Just nu sitter jag och väntar på en kompis som håller på och hjälper oss med att renovera nere i källaren! Jag har en ledig dag idag, och tänkte vara behjälplig med pensel, eller vad det kan tänkas bli!???   Men jag antar att jag kommer att få ta plats vid sprisen, för mat vill han väl ha...
Vi ska få till ett nytt tvrum (tycker jag) där nere, men jag tror inte Stora han är riktigt på samma linje.. Han kan tänka sig vårat sovrum där... Vi får väl se vem som vinner denna batalj!


Det verkar vara en underbar dag ute, solen börjar skina, så en lite tur ut MÅSTE jag ta mig...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej Syrran!!! Tack för hjälpen igår, till slut gick det bra vi skickade ett mail till Frida och skrev ut det sen. Idag ska vi och ta influ.sprutan det går nog bra men jag gillar inte sprutor. Vad nyfiken jag blir på erat nya tv rum vi får ta en fika hos er i helgen och kolla in det nya rummet. Ha en bra dag kära syster. Kram från stora systern.

2009-10-28 @ 09:35:39
Postat av: Lilla jag

Gud va bra att Ni fick någon ordning på det hela, men vi måste klura ut hur man gör...

Hur är det med armen?

Jag jobbar lördag, brasträff söndag, annars kan Ni komma närhelst det passar Er! Ni är alltid välkomna!

2009-10-29 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0