Skolk...

Kallas det skolk när man bloggar på jobbet, eller kallas det smiteri?
Jag har verkligen inget att göra idag, en av personalen fick till och med ledigt idag... Gissa om det är lungt här?

Löv har kommit hem, kom igår, å moderjord åker hem idag... Skönt. Vad det är som är skönt av dessa får man nog tänka till om själv! Jag lägger ingen vikt i det hela..

Helgen kommer att bli lugn (tror jag). Brasträff som sig bör, och ett litet kalas på söndaglunch...
Det blir finfina grejjer!

Förresten!!
Även om jag skolkar eller smiter, så har jag fått förlängt till januari ut! HURRA va bra!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Grattis till din förlängning.Du ska se att du blir kvar på 12an ett tag.Idag har jag varit i skolan mellan 9-12 en mycket bra tid.Har nu tagit helgen ska ut på praktik på Måndag det ska bli gött om det inte var för alla jävla uppgifter som ska in 3 stycken på 4 veckor. Men det får väl gå bra. Vi syns på Söndag kära syster. Kram från mig...

2009-10-16 @ 14:18:15
Postat av: Syrran

Tack för det! Jag trivs ju väldigt bra där jag är nu, å jag kan ju hoppas att jag får vara kvar ett tag till!

Hoppas att Du får det bra på praktiken, och glöm inte att barnaga är förbjudet i Sverige....

Syns på söndag klockan 13!!

Puss coh kram Lilla jag

2009-10-16 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0