torsdag

29 oktober = månade är snart slut, och vi går in i vintermånaden (ja den kallas tydligen så, från förr).
Det är en strålande sol ute, och jag sitter inne och bloggar... "Skam på torra land"...
Men jag har hunnit med en hel del redan faktiskt! Kollat en film, lagat matlådor, dammsugit och skurat alla golv..

 Om cirkus en halvtimme åker jag över till Karlstad, och kommer inte tillbaka förrän imorgon eftermiddag, eftersom jag ska jobba.. Igår hade vi en lugn kväll på 12:an. Jag hade att göra hela tiden, men jag behövde inte stressa ihjäl mig.. Får väl hoppas att denna dag, och nästa blir lika behaglig..

Det tråkiga med idag är att Stora han kommer hem, men jag kommer inte vara hemma och krama på honom, aj aj aj... För den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge!
Puss och kram Lilla jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0