Var tar den vägen?

Var tar tiden vägen? Man går inte mer än upp, äter frukost och sen är det dags att hoppa i bingen igen..
Helt plötsligt är det söndag igen, och man ska gå brasträff.. Det är just brasträffarna som göra att jag kan hålla ordning på tiden numera..
Inatt har vi till och med ställ tillbaka tiden en timma, och dagen borde bli längre, men nu har snart hela förmiddan gått, å jag ska iväg till 12:an för att avverka ett litet pass igen...
Ja, jag säger då det.. Det dröjer väl inte förrän det är jul....

Just nu händer det inte så mycket i mitt liv, mer än att jag åker till 12:an och går brasträff på söndagar, precis som jag skrev tidigare.
Men livet kanske inte behöver innehålla 1000 saker hela tiden, dygnet runt.
Det kanske är just därför man tillvaratar och uppskattar det där lilla extra när det uppstår!
Vid denna ålder, som man hunnit upp till, är det roligit att få se fram emot en speciell happening, elller något annat kul som ska hända. Och jag tror inte att det skulle vara lika roligt om det alltid va något på gång.

Till exempel något som jag ser fram emot nu är en jättestor fest som är den 14 november nere på folketshus! Det är tre tjejer som tycker att " det inte händer något längre (!)" så de har skapat en fest! Jag hörde att det var 550 pers bjudna, men att det var helt ok att ta med någon mer, så jag kan tänka mig att det kommer att bli ett himla hallaballou!! Det blir kul det!

Nej, detta duger inte, nu ska jag surfa vidare lite, å sen åka till Karlstad!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0