vardagslyx och fredagsmys.

Idag har jag "råkat ut" för en form av vardagslyx! Eftersom det var så lungt på 12:an, kunde jag stämpla ut redan klockan 12:20!!!!!!!!!!!!
Slutar egentligen 15:30, så gissa om det va lyx på hög nivå?!
Det är ingen omöjlighet att komma hem runt 14:00 i annat fall, även om det inte är så vanligt att det passar bra, för 13:30 börjar kvällspersonalen, men nu rapporterade jag över "mina" barn till en annan sköterska, och hon i sin tur rapporterade över dessa till den friska fläkt som kom till avdelningen för att jobba kvällen!

Hade tänkt att jag skulle bjuda ut min älskade sambo på lunch vid hemkomst, men se det gick inte det... Han hade precis ätit en hamburgare,  så det fick bli lite spagetti och köttfärssås för lilla jag när hon kom hem...

Ikväll har vi blivit nerbjudna på fredagsmys till familjen M. Jag och bebisen i familjen måste ta ett snack om hans päron, kolla av så att de är snälla mot honom och så... Lilla jag måste ju ta mitt ansvar som fadder...

Nu är klockan 15:50, å jag har hunnit med en heldel faktiskt. Va gött det är med vardagslyx ibland!
Ha nu en trevlig helg!

 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0