Bastudate!

Igår hade vi äntligen säsongsstart för våra teadater, och vi var över till andra sidan skärgården till Fru L. Där bjöds det på tacos och dricka, och sen va det bastubad som gällde!
Sex "damer" trängde sig in i den lilla bastun som de har precis vid havet (ja, havet.. Vänern är ju ett innanhav!)
Vi satt och gotta oss i värmen en bra stund. Det var så där lagomt varmt, men ändå så varmt så att det efter en stund började pärla lite svett lite här och där.. Eftersom duschen ligger i huset, fanns det inte så himla mycket att välja på än att kasta sig i havet! Jag som förmodligen är en av det största badkrukorna i denna kommun kan skryta med att jag gjorde två svanhopp med dubbla skruvar, vid två olika tillfällen!
Faktiskt så va det inte så himla kallt, och jag får nog till och med erkänna att det va skönt!
Vi träffades vid klockan 19:00 och hemma och i säng var jag inte förrän klockan 02:30!
Det var mycket trevligt, och jag hoppas VERKLIGEN jag kan vara med på nästa bastukväll som är planerad till början av december! Burrrr....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Åh fy för att bada NUUU....du är inte alls någon badkruka, inte längre iaf....MODIGA tuffa DU!!

Puss på dig!

2009-09-07 @ 21:01:49
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Är man matcho så är man....

Puss coh kram Lilla jag

2009-09-09 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0