Fack

När jag bytte fackförbund upphörde även en försäkring som jag hade genom det andra fackförbundet, och vad mig anbelangar skulle det ha varit så mycket enklare om det bara "sådär" fortsatt ändå, fast att vi får betala för det nu så klart. Nu kanske det är så det funkar, jag vet inte, men det känns som om jag måste ringa än hit och än dit för att kolla upp, och JAG HATAR SÅDANT!!!!!
Sen ska man vara "prismedveten", och ringa runt till andra försäkringsbolag, för att jämsföra priser, MEN VEM ORKAR DET?

Snart dags att åka till Karsltad igen. Blir till att sova över, eftersom jag ska vara där tidigt i morgon igen....

Nu ska jag ner och måla planker, det tar ALDRIG slut..
Puss och kram Lilla jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0