Födelsedagsmidda!

Idag har vi avnjutit en god middag hos systeryster eftersom hon fyllde år här om dagen!  Vi fick goda varmamackor med fläskfile och hemgjorda pommes, smaskens smaskens.

Imorses hann vi med en liten runda Brasträff, och det var en salig blandning på frågorna, en och annan kuggis faktiskt.. Som vanligt har jag alla rätt, tills jag är motbevisad, precis som på den gamla goda tiden!!

                                          Tänka att vi har fått en GUD. 
                                                 
                                           Han heter Zlatan Ibrahimovic.

Om inte annat så är han avgudad. Visst är han duktig på det som han håller på med, men det finns "vanliga" människor som gör sina saker minst lika bra, men de får inga miljoner för det..
Jag ska nog börja latja lite bolla, så kan jag oxå gå på fina tillställningar, och tjäna storkosing. Ja, det får bli så, fast jag kan bara träna efter att jag slutat på 12:an, så det får bli efter den 8 november då da...
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0