Galna dagar, och bra dagar!

Här om dagen hade jag en verkligt galen dag, jag var på hysteriska 12:an. Det fanns barn högt och lågt, och de ringde från både kirurgen och ortopeden för att lägga in barn, men vi hade redan överbeläggningar, så tyvärr fick de stackars små ligga på vuxenavdelningar.... Jag "snodde" år mig 10 minuter, så jag kunde stoppa lite i magen..
                                                             
Men så idag har jag haft en bra dag på samma ställe, samma avdelning....
Jag har hunnit med "mina" barn, och jag kunde med gott samvete gå hem (några minuter över) 15:30...

Ikväll är det dags för lite teadate igen! Sist var vi på bastukväll, men idag blir det lite mer stillsamt tror jag!

Stora han har kommit hem oxå.. Synd att jag drar iväg, men, men, man kan ju inte missa en skvallerstund med brudarna...

Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0