Gråa fotspår och hockeypremiär

Planen efter jobbet var idag att våran utetrapp skulle målas, eftersom det var så himla perfekt väder att måla i.
I Karlstad ja. Där sken solen, men ju närmre jag kom Krillehåla dessto gråare blev himlen, och lagomt till hemkomst och parkering av bil, så kom det blött uppifrån...
Som tur var, va det bara några droppar, så lite senare kunde jag börja mitt projekt.
Nu har vi världens finaste trapp, och Stig ("lånekatten") har gråa tassar..... Hon lyckades nämligen hoppa upp på trappen en bit från mig.... Aj aj aj.. Det får bli fotbad.

Just nu har sportens sport nummer ett börjat! Idag är det ÄNTLIGEN hockeypremiär, och än så länge ser det mycket bra ut för hockeylaget nummer 1: FÄRJESTAD!!!!  De går ut hårt och sen kommer att öka (jag vet) och just nu leder de med 3-0 över Skellefteå. BRA GRABBAR, fortsätt så!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fia-Lisa i Granen

Du, på fredag smäller det. Då går kärrorna i skytteltrafik. Kom nu i håg vad Du har lovat, det tar 15 minuter att köra. Hur har Du det till veckan?

2009-09-21 @ 20:55:32
Postat av: Lilla jag

Fia-Lisa i Granen:

ÄNTLIGEN; SPÄNNANDE!!!!!!!

Vad har jag lovat nu då (!)....

Du jag skickar ett mail med mina tider, det är en grej jag måste be Dig om....

Puss och kram Lilla

2009-09-24 @ 17:56:28
Postat av: Fia-Lisa i Granen

Allt för Dig vet Du...

2009-09-24 @ 20:41:27
Postat av: Lilla jag

Fia-Lisa i granen:

GODING!!!!

Puss coh kram

2009-09-27 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0