Hade tänkt mig.....

....Åka ut i skogen efter hemkomst från jobbet, men nu blev det inte så...
Det blev mat hos familjen M istället. Sparar svamparna tills imorron istället...

Imorron är det en JÄTTE jobbig dag, iallfall på förmiddan.. Jag ska till käftis... Huuuuu hemska hemska farliga tandläkaren. "BILL INT, BILL INT".....

Idag ska jag få en katt. Eller ja, låna en katt iallafall. Stig ska med mig hem för att kolla läget på Park 45.... Hon vill ha lite semester från matte  och husse, det vet jag, för det sa hon en dag här förut... Tror vi ska ha "girlpower" kväll ikväll!

Nu ska vi snart kolla på IDOL, det är nu som jag tycker att detta "förnedringsprogram" är som roligast! Sen när det bara är de bästa kvar, och man ska rösta och så, då spelar det ingen roll för mig att se på det...

Säger som min pappa brukar: TJINGTJONG!
puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0