Livskvalitet.

Solen skiner, jag har plcokat MASSOR med svamp och nu är de rensade, och snart får jag äta rotmos med fläsklägg. Det är livskvalitet för mig det!!

Va olika livskvalitet kan vara för olika människor... Någon man ser som gör något mindre viktigt (för mig) kanske är helt nöjd med just vad han/hon förgyller sina dagar med.. Man ska akta sig att dömma andra, men det gäller väl allt som händer runt omkring en?

Pratade med min moderjord förut, och hon talade om att hon är påväg ner till oss här i Värmland på sin årliga höstbesök så småningom, så nu gäller det väl att göra en storstädning.. Nej då, men lite plockande och dammsugande innan får det bli. Ja det kan ju till och med bli så att jag tyvärr hinner dammsuga NÅGRA gånger, eftersom hon inte står och bankar på dörren än på någon vecka...

Här ska mosas rötter, både kålrot, morot och potatis, så nu finns det ingen mer tid till att sitta här och svamla..
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmm slurp va gött det lät!!!!

Puss på dig!

2009-09-29 @ 21:33:21
Postat av: Lilla jag

Det va det, kan jag lova!

Puss och kram

2009-09-30 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0