Lungt och skönt!

Idag har det varit en väldigt behaglig dag i lilla jags liv!
Började med en lite tipspromenad med familjen M, för att avsluta den men en fick på kaferian!
Det bara öste ner när vi satt innne och mysfikade, men det slutade lagom till det att vi skulle ta oss till bilen för att ta oss hem.
Jag har fått tips från moderjord om vart det skulle finnas massor med svamp, så jag var bara tvungen att åka iväg och prova min svamplycka, och jo, javisst jag hittade. Men det var inte direkt några mängder... Men såpass mycket blev det så två påsar hamnade i frysen, och en jätte god svampsås till det grillade köttet kunde göras!
Nu ska jag lägga mig i soffan i tvrummet, och det kommer förmodligen inte dröja förrän jag somnar...
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0