Otillräcklig....

Idag har det inte varit någon bra dag på 12:an.... Jag har varit alldels för mycket "en" idag... Alltså, just idag har jag varit VÄLDIGT för få... Jag skulle verkligen ha behövt att dela på mig, flera gånger....
Kan lungt säga att jag var mycket glad när eftermiddas/kvällpersonalen kom. Helt plötsligt löste sig en massa problem. Sen att det kan bero på att de andra som jobbar på 12:an har mycket större erfarenhet, kan ju oxå spela en avgörande roll...
När jag slutade, om än senare än vad jag skulle, åkte jag till familjen N/B för att vakta några skitungar!
Vi har hunnit med "finns i sjön", äta, spelat spel på datorn, och kolla på tv:n.
Just nu är det ett natturprogram, och för att förkovra oss ordenligt har vi fått reda på att älgar bajsar 18 gånger
 
om dagen, och endel fågra bajsar var 10 minut.... Det Ni!!!!

Blir kvar här i Karlstad i natt, det känns helt onödigt att åka hem till Krillehåla när man ändå ska till 12:an igen om några timmar.....
Puss och kram Lilla jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0