oväntat besök!

Tänk va trevligt det är när någon bekant står utanför våran dörr och ringer på dörren "bara så där". Idag inträffade det!
Min pappa hade varit och jobbat, så vid klockan 10:30 tyckte han att det va dags att komma och våldgästa oss på Park 45!
Det blev en balja kaffe, och mer fick jag koka, när systeryster och BC:n kom! Man skulle kunna säga att vi hade släktträff! Mycket trevligt, mycket trevligt!
                                       
Det går bara fint med lilla kissen Stig, hon kommer förmodligen inte vilja flytta hem, för går hon omkring och spinner hela tiden, och vill bli klappad, och det är annars inte vanligt!
Vi har öppnat dörren, och först ville hon inte gå längre än ut på trappan och kolla läget, men nu har hon smitit ut, och när jag kallade på henne visade hon sig inte...
Ops, va fel jag hade, här kommer hon ju!
Vi ska nog gosa lite nu!    
puss och kram Lilla jag
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0