"Skadeglädjen är den sanna"...

... glädjan....
Jag brukar parkera på en tvärgata liten bit ifrån sjukhuset när jag jobbar, och gjorde oxå så imorses.
Det fanns inte plats för min lilla opelen pluttplutt på gatan, så jag parkerade vid en lekplats en "bit in" i ett villaområde. När jag sen kom tillbaka till bilen efter arbetspassets slut så såg jag en av bilarna som stod "längst fram" hade en lite lapp på vindrutan..... HA HA HA HA HA!!!
Så går det när man inte orkar ta ca 50 steg extra.... Tyvärr satt lappen med texten neråt, så jag såg inte hur mycket boten va på... Men jag tyckte att det va roligt ändå!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla syster vad har du nu gjort!!!En p-bot jädrans skit men någonstans måste pengarna gå till.Ja ja det drabbar ingen fattig. Ha en bra dag kära du!!!!Kramar från stora syster.

2009-09-29 @ 10:32:39
Postat av: Stora syster

Men Du, det va ju inte MIN p-bot.... Kanske lite oklart, men bilen som hade lappen på sig, stod förmodligen för nära en korsning...

Puss coh kram

2009-09-29 @ 15:11:52
Postat av: A

Jag har fått några såna så jag vet ungefär vad det kostar att "trafiksynda",

*Ej betalat i P-hus: 250:-

*För nära korsning 250:-

*För nära korsning OCH P-förbud 500:-....

Jag borde skämmas, jag vet, men har inte vett till det riktigt... inget trafikvett... :-)

Köra för fort är skitdyrt, det har jag oxå fått erfara...

http://noplacelikehome.blogg.se/2009/january/motgangar.html#comment

2009-10-02 @ 10:46:48
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A: skulle Du kunna ta mina böter om jag någon gång får en, eftersom Du verkar ha så bra koll och stor erfarenhet av just sånna här små lappar!?

Puss och kram

2009-10-02 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0