Vilka underbart fina...

... dagar vi har nu på hösten. Konstigt att inte denna härliga sol kunde lysa på oss i sommras... Men vi får vara tacksamma att den vill göra oss sällskap nu.

Jag var till tandläkaren igår, och som Ni ser ÖVERLEVDE jag! Min tandis och hans sköterska fick till och med en kram av mig. Och det var helt frivilligt som jag gav dem en varsin! Jag hade nämligen INGA hål!!! Hurra Hurra Hurra Hurra för mig!


Sen ska jag oxå hurra för systeryster: Hurra hurra hurra hurra! Hon fyller år idag! På söndag blir det fin midda, förmodligen med fin långklänning, för då ska hon firas!        

Ett pass på 12:an skall avverkas ikväll innan jag får ha helgen!
So long babys!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Braun

Hoppas din kväll blir lugn och skön!Vi ska ha fredagsmys ikväll,dop imöra och på kvällen ska vi på kräftkalas.Puss o kram från fru Braun.

2009-09-18 @ 17:20:43
Postat av: Lilla jag

Det va värst va ni har att göra då... Hade tänkt oss ett litet besök till Er, men det blir det ju uppenbarligen inget med...

Puss coh kram Lilla jag

2009-09-19 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0