Äventyr!

Idag är det dags för äventyr. Braun och jag ska nämligen till GÖTEBORG! Tåget klockan 13:03 tar oss ner till Sveriges framsida, och hotell G  väntar med ett rum för två i två nätter!
Det som kommer att hända i denna ädla stad, är shopping, shopping, lite mat och återigen shopping! Förmodligen blir det inte så mycket shopping för min del, eftersom det inte känns riktigt relevant att köpa en massa kläder nu när jag bara växer och växer...  (Men visst är den fin!)
Men jag får väl se till att Braun gör av med hela sin lön istället!
Det blir en soft historia och det är något jag ser fram emot!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Den är jääääätte fin!!!

Puss och ha en gö-rolig helg.....från lilla mig

2010-04-09 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0