Bäst i världen!

Är SÅÅÅÅ Stolt över mig själv! Jag har överlevt TVÅ dagar med tandhygenister! Blev kallad till KAU:s tandhygenistutbildning för lite genomgång av mina tänder, och allt såg himla bra ut! Lite tandsten på baksidan av de nedre framtänderna (oj, hur blev det där?) och på en kindtand! Men jag hade mycket fina friska tänder tyckte tandhygeniseten  GOTT!!!
Detta firades med lite godis när jag kom till Krillehöla igen (bra eller inte bra???)

Nu kom Stora han hem, så nu ska jag nog gå å hångla lite med honom!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Va duktig du är!!!!

hångla på.....kram kram:-)

2010-04-29 @ 21:54:29
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Visst är jag!

Det blev lite hångel, men inte så mycket. Man får ju tänka på att vi inte är gifta...

Puss coh kram

2010-04-30 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0