Gårdagen!

Vilket underbart väder det var igår!
Frissan glömdes INTE bort denna morron, och gissa om jag blev snygg(are)!
Efter frissiteringen gav jag mig av till familje M, och frun i huset med mini och jag gick ner till standen, för att göra fynd på årets vårmarknad! Åh vilka fynd vi gjorde, har aldrig handlat så mycket på en marknad! Konstigt nog va det mestadels baybkläder som inhandlades  
... Kan inte förstå...

Sen blev det fika i solen på familjen M:s utedäck! En ½ liters krossadchokladglass  avnjöts i fulla drag. Det var lite nostalgi när fru M kom med ett halvt paket, som man fick sitta och skopa ur! Härligt!
Vi satt länge ute och njöt av glass och sol, och när jag sen gick in och kolla mig i spegeln visade det sig att solen skinit MYCKET på min HÖGRA kindhalva, så där va jag röd, men inget på vänstra syntes... Ha ha ha, kul!
En härlig dag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Åhhh krossad choklad glass direkt ur paketet är bara såååå gött!!

Love U

2010-04-20 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0