Knyttisarna!

Igår va den blivande pappan och mamman i Karlstad för att "hälsa på" de små!
De verkade ha jättebra i min växande mage, och det va VÄLDIGT skönt att få höra att de växer till som de ska, med tanke på att MÅNGA påpekar att "du är inte så stor för att vara i vecka 29 och ha två där inne".

De väger ca 1,5 kg, och de är lika stora som om det skulle ha varit en singelgraviditet som pågår!
Tvilling ett ligger visst med huvudet neråt, och barnmorskan trodde att den inte kommer att vända sig något mer, och tvåna ligger med huvudet på vänstersidan av magen och benen rätt upp. Den kan bita sig i tårna!
Barnmorskan som utförde ultraljudet fick in en jättehärlig bild på tvilling två (våran tjej?!) som plutade med munnen, förmodligen drickandes lite fostervatten!

Det rör sig och lever om i magen, och det är en fantastisk känsla! Lilla jag blir alldeles upprymd och börjar atomatiskt att le när jag känner buset där inne!
Kan man vara lyckligare än vad vi är?
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Skönt att se att allt är bra med er! Kram

2010-04-27 @ 09:44:21
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas:

Tack för det, hoppas att Du oxå har det bra, och att skolan går finemang!

puss och kram

2010-04-27 @ 18:05:55
Postat av: Rosinskan

Ååå va härligt det låter! Mysigt, härligt, roligt allt på en gång:-)

Kram på dig vännen

2010-04-27 @ 21:12:22
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Puss på Dig!

2010-04-28 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0