Lugnet har infunnit sig på Park 45

Nu har det hunnit bli söndag, och lugnet har infunnit sig på Park 45. Mor åkte igår, och gårdagskvällen avnjuts i goda vänners lag.
Stora han fixade till sin enormt goda pasta, och sen blev det blåbärspaj efteråt!
För mig och "hon-gästen" va det lugna puckar, men herrarna provade på både öl, Whiskey och rom.... Men faktiskt var Stora han fräsch på morgonen och nu är han ute och packar bilen för Karlstadsjobb i två veckor! Detta innebär att Stora han kommer att komma hem på eftermiddagarna, och det är ju inte helt fel att få lite sällskap på kvällarna!

Idag pratade vi om att ta en liten promenix, och sen till kvällen ska jag på YOUGA .... Är ganska skeptisk mot denna form av "träning", men med tanke på kommande övningar kan det vara bra att kunna slappna av.... Ja ja, jag får väl ge det en chans...

Veckan som kommer lunkar väl på i sin vanliga ordning. Det "stora" som händer, är att vi ska å titta på bebisarna imorron!!!! Hälsa på liksom....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: braun

Hoppas att småtingarna har det bra i maggen,och att blivande mamma Linda också mår bra!!!Kram

2010-04-26 @ 20:46:05
Postat av: Lilla jag

Braun:

Tack tack, de mår finemang precis som bäraren!

Puss och kram

2010-04-27 @ 07:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0