morsan!

Oj, ett hektiskt schema när man har besök....
Har inte hunnit något alls, förutom att omgås med mor. Men det är klart, hur ofta träffar jag henne annars, så det får ta den tiden?!
Båda är morronpigga, så det har blivit så att jag tagit med mig mitt täcke och kudde och gått in till henne i "ottan", och sen har vi suttit och pratat!

Igår hade vi en shoppingdag! IKEA avverkades på några timmar, och på köpcentrat Bergvik gick vi och kollade på babykläder! Det finns ju hur mycket smått och gulligt som helst. Nu måste jag ta och rensa ut lite från graderoben, redan....

Idag har jag haft den stora äran att få bjuda mor på mat. Kålpudding! Det är något vi aldrig fick när vi bodde hemma, så jag har alltid trott att hon inte gillar kålpudding, men hon sa att det va jättegott, och att hon skulle göra det någon gång för bjuda hennes gubbe på!

Ikväll ska vi till "träslottet" och äta mat. Lilla familjen och jag, och kanske Stora han om han hinner hem, ska och fira mor att hon fyllde år för några veckor sedan. Det blir grejer det!
Ska kolla om jag hittar menyn här på nätet så mor kan välja redan nu vad hon vill ha!

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0