Sammanfattning

I fredags åkte vi då ner till Götet för att "chilla" lite. Och som vi "chillade". Shopping, mat och lugn och ro i massor! Det var en skön helg i Sveriges framsidas stad!
Hem kom vi i söndags!

Igår va jag till sjukan i Karlstad med en nära anhörig för lite behandling, och det gick hur bra som helst. Det brukar ta flera timmar, men denna gång va vi färdiga efter två!

Så ringde fru M och undrade om jag kunde bli med till Karlstad för att åka till djursjukan med deras katt som fått ett sår på svansen, så jag var bara hem och käkade och gav mig iväg en andra gång för dagen väster ut.

Bara för att jag åkt så lite bil under dagen, styrde jag kosan nordöst och hamnade i Karskoga. Mat och fika blev det, och en MASSA gos med 6 styckna 5 ½ veckors labradorvalpar! Hugaligen så söta de är!  
Det är en riktig djurvänsfamilj som jag hälsade på...
- tre stora hundar
- sex valpar
- två ragdolls katter
- en STOR lång orm
- och fyra barn.. (Ja, jag är inte riktigt säker på om denna art räknas som djur eller inte...)

Det var en trevlig kväll, och vid hemkost runt 21:00 kollade jag på Svenska hollywoodfruar.
Tänk att denna blondin (ja alla svenskar är ju blondiner i USA) Maria är så mycket blondin,  men så himla rolig.. Man kan inte bli störd på henne, hon är så, så, så härlig! Visst, lever uppe i det blå, det gör hon definitivt, men men!

Idag får det bli en tur ute i det fina vädret, och ikväll blir det uppträdande av "lillpluttan" på Christinateaterna! Första gången hon ska spela teater för "stor" publik, spännande!
Det  kommer nog bli en bra dag det här!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0