Egentid...

Idag fick jag äntligen egentid! Det var barnens moster som kom hit och hämtade de små... Hon tog en tur med kärran ner på stan, å mor och far fick vara själva hemma..
Jag rotade llite i växthuset, klippte och band upp, sådant jag skulle ha gjort för fem veckor sedan...
Så slängde jag lite blomlådor, som såg för hemska ut...
Det var SÅ himla gött att bara gå och skrota en stund, bara vara..
Jag har inte ens dåligt samvete för att jag inte saknade dem i två timmar när de va på tur...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta var premiär turen, det kommer bli fler gånger. Egen tid är mycket viktigt och världens stoltaste moster ställer gärna upp. Ni måste tänka på barnen de måste få se lite annat också inte bara mor o far. Ha det gott kära syster.

2010-08-26 @ 17:37:47
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Det låter alldeles underbart det!

Vad menar Du med att de måste se något annat oxå? De vill ju bara vara hos mamma och pappa, ända tills de blir ca 20 år...

Puss coh kram

2010-08-28 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0