Fyra famnar, och ändå för lite tid...

 I söndags kom min mamma och hennes gubbe till oss, så numera finns det fyra famnar för tvillingarna att vila i, men ändå räcker inte tiden till riktigt...
Det var så mycket jag tänkte göra, men man får vara glad om man hinner ner till affären för att köpa lite mat..

Fast jag har hunnit med att börja med att sätta in kort i barnens album. Än så länge är det Theo som fått ungefär hälften i sitt... Det tar tid, det är liksom inte ETT kort som ska klistras in...

Nu har vi fått ny dator!
Stora han tröttnade på att det tog ca 15 minuter att koppla upp sig på nätet, och sedan bli utkastad efter en stund...
Som tur är har vi en mycket snäll kamrat, som kom och instalerade det hela, eftersom varken stora han eller Lilla jag är någon fena på sånt!

Nu är klockan 21:50,  jag ska hoppa i lopplådan, och försöka få en lite blund tills det är dags att mata igen...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0