Konstig dag...

Tog en lite sovmorron idag, och det va gott!
Packade sedan ner två småttingar i kärran, för att ta en vända, så att Stora han kunde klippa gräset, och jag skulle få två små att sova...
Planen var att de skulle sova i kärran ÄVEN när vi kom hem, men som så många gånger förut: DET BLIR ITNE SOM MAN TÄNKT SIG...

Så har jag haft kinkiga små hela dagen, fram till ca klockan halv fem, när jag smet ut och lämnade de små sovande hulliganerna till sin pappa...
Vid fem ringde jag hem för att höra efter en sak, och det var inte en glad och pigg pappa jag pratade med...
Han hade precis fått utfodra två skrikmonster med lite ersättning, och detta hade gjort honom svettig...
"Grattis, så har jag haft det hela dagen" tänkte jag!

Just nu ligger det två små juveler och sussar så gott så gott.
Det dröjer väl inte förrän de är hungriga igen och behöver äta från Lilla jag, för tusende gången eller något!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Känner igen det där med att det inte alltid blir som man tänkt sig......mycket bra att låta pappa baloo hålla ställningen lite själv oxå:-)

KRAAAAAAM från mig:-)

2010-08-09 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0