"Morgonstund har guld i mun"

Ännu en ny dag har kommit till Park 45.
Två grisar, en lite och en stor, ligger i sängen och sussar sött, medans en liten och en stor sitter framför datorn och bloggar.. Den lilla som är med mig, sitter i en sele och även han sussar för fulla muggar..

Solen börjar titta fram, och det ser ut att bli en behaglig dag!
Lilla familjen har tänkt sig över till storstan för att göra en IKEA-sväng, men jag vet inte riktigt om det kommer att bli av.. Vi har i flera dagar talat om att åka över till grannbyn, men som Ni kanske förstår har det inte skett ännu..
Vi får väl se hur det blir...

Saknar familjen M, de har varit ute och levt campingliv i helgen, och innan det var det förkylning på Linné 20, och då ville inte Fru M träffa de små, för att inte smitta ner..

Sen är det så att vi har haft folk här nästan varje dag! Men det verkar som om att det är de små de vill se, vi är liksom inte så viktiga!!
Precis så ska det vara!
Vi är ju liksom de samma, medans vi nu har fått två juveler till som ska bo här på Park 45, och de måste ju "besiktas"..

Opelen plutt plutt har numera fått nya ägare... Med stor sorg såg jag Stora han köra iväg med denna lilla ögonsten.. Men som tur är, hålls opelen plutt plutt inom familjen.
Det är svärmor och svärfar som tagit över den.. Så när abstinensen efter min älskade bil blir för stor, kan jag alltid ta mig till svärföräldrarna och återförenas med den för en lite stund...
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Fru M

Saknar er med.... vill ju oxå få gossa lite med e små knyttena. Tyvärr e det ff snorigt i näsan men på bättringsväg hoppas jag. Själv får jag inte mycket gjort mer än att jaga Bebben

2010-08-02 @ 17:05:55
Postat av: Lilla jag

Så även om barnen blir större, så är det de som tar upp ALL tid HELA dagarna menar Du?

Puss och kram

2010-08-03 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0