Norautflykt!

Idag är det tänkt att familjen på Park 45 ska ta sig till Nora för att, förmodligen inta lunch, och en fika...
Det var Stora han som föreslog att vi skulle ta oss en tur, för att komma bort lite, och för att göra något annat än att gå hemma i alla måsten, som man ändå inte hinner med..

Just nu har jag beslagtagit datorn, och Stora han sitter med tvillingarna och pratar!
Vädret är underbart, solen skiner, och jag kan tänka mig att det är en behaglig temp ute, även om högsommarvärmen inte infinner sig något mer för detta år!

Om jag tittar ut ser jag grannens härligt röda äpplen, å tanken slår mig att jag ska nog bli ca 10 år igen för en stund, och busa till det lite med att palla några.. (Nu är det nog så att jag får ta äpplen, men det är inte riktigt lika roligt...)

Idag börjar alla vuxna "barn" på universitetet igen, efter ett sommaruppehåll... Systeryster och Fru M är tillbaka till pluggandet, och jag önskar lycka till, till dom. Men det kommer att fixa det galant, helt övertygade om  det...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Tack för de orden självklart kommer det gå bra. Jag har längtat så idag bar det i väg till universitet men efter att ha suttit still i en halv timma var så kissnödig och kaffe sugen men tantewn bara pratade på, men till slut fick vi fika. Hoppas att nora turen gick bra. Ha en bra kväll många kramar från en stolt moster.

2010-08-30 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0