Öppen förskola

Idag har jag varit med fru M och hennes lilla till öppna förskolan Källan!
Det var trevligt att få "komma ut lite", och det var en mycket trevlig lokal där det finns det mesta för små barn!
Vi va inte så jätte aktiva, jag och mina små, det enda vi gjorde var att äta mat, och sitta i en babysitter!!!

Tänk vad bra vi har det, som har tillgång till öppnaförskolor... Kanske det inte är alltid så att det är barnen som har den största behållningen av dessa träffar, men det är trevligt att de vuxna får prata med någon som kan svara tillbaka...
Jag tror att vi kommer att utnyttja denna lokal ganska så flitigt framöver...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Åhh va mysigt!! Ja det är viktigt att få prata med någon vuxen emellanåt så att inte hjärnan kalkar igen av allt ammande;-)

Puss på dig vännen!

2010-08-25 @ 21:58:46
URL: http://rosinskis.blogspot.com/
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Inte visste jag att mjölken går genom hjärnan först innan den kommer ut ur tuttarna!

Puss och kram

2010-08-26 @ 17:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0