Sittsår...

Om jag känner efter riktigt ordentligt så har det nog blommat upp ett och annat sittsår på min röv efter dagen.
Klockan 11 kom en bekant till mig, och hon avlöstes av en "gammal" jobbarkompis och hennes man, å de hann inte mer än stänga dörren, så kom en studiekamrat, som drog sig hemmöver runt 18:30...
Hela denna tid tillbringade jag alltså på ballen sittandes i en stol...

Så mycket fikabröd som jag ätit dessa tre veckor, sen vi kom hem från BB, har jag inte ätit i hela mitt liv... Men det är konstigt.. Jag är ju inte så där jätteförtjust i fikabröd, men nu... Nu smakar allt gott, å jag vill bara ha mer och mer....
Kan aldrig tänka mig att det är speciellt bra för magen, med tanke på den odör jag sprider omkring mig bort i bland...
Men men...
Puss och kram lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0