De två S:en...

Snö och Snor....
Snön bara dalar och dalar, och snoret det dalar oxå neråt, skulle man kunna säga... Ska snart ut och skotta lite, det har ju liksom kommit under flera dagar, snö alltså....
Så väntar jag på att förkylningen ska ge med sig något, och så väntar jag självklart på tomten oxå!

Jag tror det kommer att bli en alldeles perfekt jul iår! Vi har samlat våra nära och kära, och ska fira detta här hemma hos oss! Om allt blir som vi tänkt oss, så blir vi 16 personer här hemma! Härligt!

Nu ska vi bara försöka få ihop det där med julhandlingen... Helst vill vi inte ta med Twinnsen, men det finns nog ingen annan utväg, men det går det oxå... Det blir ju liksom lite omständigt när man har två korvar med sig. Har man de i en varsin bilbarnstol så tar den upp den mesta platsen av handlarvagnen, så det får bli att ta med barnvagnen och en "köpevagn"!

Nu ska har grötas!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0