Julbord

Igår va det dags för att provsmaka alla julens läckerheter...
Stora hans företag bjöd ut sina anstälda med bihang, så där va jag medräknad...
Vi var till Karlskoga å Lunedets "Stallet" och gottade oss rejält!
Det fanns allt man önskade sig och lite till, så mätta det blev vi alla! Det va jättegott! Bra företag som Stora han har!!! Korvaran fick vara hemma med Lillpluttan och systeryster! Härligt att bara få vara, och inte alltid tänka på twinnsen!

Annars händer här inte så mycket. Lilla jag har lyckats blivit brötförkyld, med snuva och ont i bihålorna.. Fast ingen feber å det är ju gott!

 I måndags hade vi en mycket vacker Lucia och söt tomtegubbe här! Vi Lussade på Öppna förskolan för 25 kineser, några barnmorskor och annat löst folk (!).

NU snöar det ut igen!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: syrran

JAG ÄR DEN LYCKLIGASTE MOSTER SOM FINNS.Bara så du vet era barn är helt underbara. kram från en lycklig moster.

2010-12-18 @ 16:59:21
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Tackar tackar! Det värmer att höra! Vi är MYCKET lyckliga som har en underbar moster....

Puss och kram

2010-12-19 @ 14:29:41
Postat av: Rosinskan

Verkligen världens sötaste lussepar!!!! GODINGAR:-)

2010-12-30 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0