Julstök

Julstöket är i full gång!
Eller ja, Stora han julstökar... Han dammsuger, och jag sitter och julbloggar (!)...

Idag kommer Ollilollan, plastmorfar och gammelmormor från Lapphelvetet, och för att hon ska SLIPPA att städa här, dammsuger Stora han och jag ska snart skura golven... Hon håller alltid på med något va det gäller i städväg när hon kommer hit!
Jag uppskattar det så otroligt mycket, men någon gång kan hon väl slippa?

Det är så himla fint ute, solen skiner men rackarns så kallt... -20 grader... är inte det ca 15 grader för mycket?

Nu ska här tillverkas lite twinnsmat... Ska nog testa lite pasta och köttfärs på de små idag... Får se va de tycker om det!
Så här såg det ut här om dagen vid mattime....
 En kladdig tröttis....
 En glad kladdis!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Å shit vad tröttis man kan bli av att äta.....SÖTISAR!!!

Puss och kram från mig:-)

2010-12-28 @ 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0