Tidsfördriv

Korvarna är nöjda de dagar vi är på öppna förskolan, men annars är det SSSSÅÅÅ tråkigt att vara bebis i denna familj.. Hemma är de glada på morronen när de är precis utvilade och farm till eftermiddan, men sen....
När vi kommer hem på eftermiddan måste vi försöka att få tiden till att gå... Vi provar nästan allt... Idag blev det till och med bad för att få de på andra tankar än att bara tänka på att SKRIKA... Den kritiska timmen innfaller mellan 17:00-18:00... För kl 18:00 börjar kvällsbestyren å sen är det sängen som gäller!

Men de är helt underbara och bedårande, och jag vill inte byta bort dom mot allt smör i småland... Jag vill ha de precis som de är! Jag är lycklig!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Ja ibland kvittar det var man gör för dom små liven så är inget bra MEN som allting annat så är det ju en period och sen har det gått över!

Du har världens sötaste småkorvar så jag förstår absolut att du inte vill byta bort dom!

Puss och kram på dig du goa vän:-)

2010-12-02 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0